22. listopadu 2015

Bacha mina !!!

V pátek jsem měla náladu celý den si z někoho pěkně vystřelit,nějak se mi to ale nedařilo až navečer když jsem šla z práce.
Čekala jsem na tramvaj a pozorovala okolí.
Najednou se vynořila starší žena se dvěma psíky. Paní zaplula do zeleniny a psíci čekali venku když najednoho přišlo venčení.
Na to že to byl psík velikosti jezevčíka vytvořil pořádně veliké h****
Kde se vzal, tu se vzal blížil se pán.
Věk asi 50let fešák a po cestě psal sms. Když se přiblížil k psíkovu dílu houkla jsem na něho.

BACHA MINA!!!

Pán zůstal stát na fleku a v pozoru,očividně zděšen mi povídá co? Jaká, kde???
No nášlapná a ukázala jsem k jeho nohám.
Pán opatrně obešel psí výtvor a začal se nezřízeně smát, že to je dobrý, takhle ho nikdo ještě neupozornil a že to musí říct doma paní že se nasměje.
Pán mi ještě zamával když vystupoval a moje dušička měla pokoj, už dlouho jsem takhle cizího člověka nerozesmála.

Žádné komentáře:

Okomentovat